Hoe past de mobiel in mijn marketingstrategie?

Deze moet eigenlijk nog voor veel branches worden uitgevonden. Thom Kennon heeft hierover een heel aardig artikel geschreven. Hij gaat wat ver door de mobiel centraal te zetten, maar hij moet ook wel. Anders wordt het een heel veilig verhaal. Toch zeker het lezen waard! (Is ook niet te lang stuk)

Pockets are everywhere and so are purses, briefcases and those weird holster things – and most of them have mobile devices in them. The simple fact is that there will soon be more than 1 billion Web-enabled mobile devices in global circulation and every one of them is attached to a potential customer of yours or mine. Thom Kennon, vice president of strategy at relationship marketing agency Wunderman New York.

via: Alexander’s blog

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s